Doğumdan beri çok saçı vardı oğlumun ama dökülmeye başlamıştı her yerde yatağında kıyafetinde saçlar olunca eşim 2 gün önce kelleşirdi güzel oğlumu. Bugün 5. Aya girdik bu arada. Genelde bu aylarda kestiriliyor diye okumuştum, bakalım saçları nasıl çıkacak heyecanla bekliyoruz