Sinemisssss bence çok çok normal. Ayda en az 500 gram alması gerekirmiş. Her bebek farklı doğal olarak kilo alımı da değişecek. Benim oğlum iki ayda 3 kg aldı mama veriyordum sonra anne sütüne döndük daha az kilo almaya başladı. Dr bana mama verelim dedi 🙄 dedim bir haftaya göre mi karar vericez emzirmeye uğraşıyorum ben zaten iki ay çok almıştı dengeler sonra da emzirmeye devam ettim mama vermedim. Bebeğin boyu kilosu baş ölçümü ayına göre göz takibi el becerisi vs bunlarin hepsi beraber değerlendirilir.