Hsyh bir psikiyatrist der ki kendi kendine konuşmak hatta eşyalarla tv ile çamaşır makinesi ile ayna ile konuşmak normaldir bunun için bize gelmeyin.eşyalar sizinle konuşma başlarsa gelin😂 normal tabi ki ben hep konuşurum😁baya kendime akıl veririm falan