Hsyh Kendi kendine konuşana ‘deli’ denir. Bunu biliyorum. Ben kendi kendime çok konuşurum. Kafamın içinde konuşurum. Benim gibi olan var mı? Yoksa benmi deliyim. 😂😂😂
Karas Hsyh ben zır deliyim demekki kafamın içinde kavgalar mı dersin tartışmalar mı konuşmalar mı hiç susmaz içerisi 😅
Busraata Hsyh birşey yapacagimda kalk Büşra temizligini yap felan diyorum 😁sanki demesem olmuyor sinirlendigimde içimden sayı sayıyorum yeter be çok saydın diyorum 😁bende kavga ediyorum kendimle sanırım
agacsizkoala Hsyh ben kendi kendime o ses Türkiye’ye katıldığımda jüri döndüğü zaman onlarla neler konuşacağını bile konuşuyorum 😁😁 (sesim iğrenç bu arada öyle bi niyetim yok sadece hayal)
Hsyh agacsizkoala ay bunuda yazacaktımda çekindim valla bende oldum öyle hshsosksjks demekki aynıymışız hahaha