Areninannesiii Ksmn canim benimde bebegim 3 aylik 7 kilo bende molfix kullaniyorum 4 numara kullaniyorum.3 numara bacaklarini cok sıkıyordu ve tasma yapiyordu 4 numaradan cok memnunuz
Cihangirim 4 ay 8 günlüğüz 8300 kilosu 4 numara kullanıyorum ben de. Oğlum zaten 4 kilo doğdu yenidoğanı çok uzun kullanamadım ki ben çabuk geçtik numaraları😁
Miracs Ksmn Bacaklarını sıkıyorsa kullandığınız bezi kullanmaya devam edin bende hep büyük kullandım. Şimdi 8 buçuk aylık kilosunu bilmiyorum 4+ kullanıyoruz
Ksmn antikoalababy toplanıyor biraz ama küçüğüde bacağını kesiyodu o daha can yakıcı diye hemen büyüğe geçtim
Saglikci Bacaklarına iz yapıyorsa bence siz doğrusunu yapıyorsunuz. Ben de hep büyük kullandım o aylarda. Şimdi 11 kg 5 numara kullanıyoruz
Minnakimmm Evlatkokusuuy benim kızımda 3 ay 7 günlük ben de denemek için dört aldım ama baya büyük oldu . Tekrar üç aldim
Fencimam 21 haftalık kızım 9100 kilo skeepy +4 bacaklarını sıkıyordu 5 numara aldım biraz büyük ama aylık paket olunca oturur yerine
ezogelinn Ksmn 6 aylık kızım 9 kilo 4 no kullanıyorum bacaklarimiz çok tombik 5 te kullansam olur ama bu sefer bacak arası çok şişer rahatsız olur diye 4 le devam ediyorum
Pelin55 Ksmn slepy 4 nunara kullanıyorum 7 kiloyken de 4 noydu suan 8 kiloyuz 4 no kullanıyorum hala 7+14 kilo zaten 4 numara bide bir beden buyuk kullanirsaniz rahatsiz etmez sikmaz cocugu
emation55 Eymeninannesi12 3 numara küçük gelmiyor mu benmkide sleepy 2 aylık 2 nosu küçük geldi sıkıyordu 3 e gectm oda biraz büyük geliyor sleepynn kalıpları değişik ya
Gamze_11 Ksmn slepeyy nin 3 numarasına geçtik daha yeni 5600 kilosu da 3 ay 11 günlük oğlum çevredekilere ne ki bu durum siz daha iyisini bildirisinix elbette bebeğin rahat edip etmediği belli olur zaten