Ksmn Bebeğim 4 aylık 7 kilo ben Molfix 4 numara kullanıyorum ama çevremdekiler büyük diyorr bir küçüğüde bacaklarına oturuyordu ben mi pimpirikliyim sizler kaç numara kullanıyosunuz ?
Alpaslaninannesii Ksmn 7 aylik oglum 8 bucuk kilo 3 numara kullaniyorumm kilo araligina göre kullanmiyormusunuz ?
Evlatkokusuuy Ksmn 3 ay 8 günlük kızım 7 kiloya yakın 3 te oluyor 4 te denemek için 4 aldım bi kaç gündür 4 takıyorum ama evdeki 3 leri bitireceğim önce az kalmıştı sonra 4 alacağım ama
turansmom Ksmn 4 numara sleepy kullanıyorum 6600 kilosu. Vucüt, yüz olarak kilosu yok bacakları çok kilolu küçük bezler çok iz yapıyor ve kızarıyor
Minnakimmm Evlatkokusuuy benim kızımda 3 ay 7 günlük ben de denemek için dört aldım ama baya büyük oldu . Tekrar üç aldim
emation55 Eymeninannesi12 3 numara küçük gelmiyor mu benmkide sleepy 2 aylık 2 nosu küçük geldi sıkıyordu 3 e gectm oda biraz büyük geliyor sleepynn kalıpları değişik ya
Ksmn antikoalababy toplanıyor biraz ama küçüğüde bacağını kesiyodu o daha can yakıcı diye hemen büyüğe geçtim
turansmom antikoalababy büyügunün toplanması bacaklarını kesip caninı yakmasindan iyi. Cok da büyük olmuyor zaten o yüzden sorun etmiyor
Bebegimm1 Ksmn 7200 kilosu 4 numara kullaniyorum 3 numara sızma yapiyor ve beline tam oturmuyor bacaklarina lastik izi yapiyor olmadigi için
Alptugmomy 5 ay 22 günlük 4 numara kullanıyoruz sabahları molfix puer&soft gece de prima premium care çünkü molfix geceleri sızdırma yapmaya başladı 🙄 çözümü böyle bulduk şimdi gayet iyi oldu gece sızdırma sıfır 👌🏻