Nik_mik_yok Tahmin ediyorum bende görüyorum. Yani en fazla dikkat edilmesi gereken yer okullar. Yani yeni yeni binalar değil yeni okullar dikilmeli sınıflar 20 kişiye endekslenmeli en fazla, geniş olmalı, bir süründe öğretmen ataması yapılır. Çocuklar daha rahat eder. Sağlık açısından risk teskil etmemesi için önemli derecede ilgilenilmeli. Ama maalesef ne öğretmen,ne öğrenci, ne okul hakettiği ilgi ve değeri göremiyor.
En çok tedbir alınarak okullar açılmalı. 7 gün okul olsun. 2 grup halinde pazartesi bir grup salı bir grup gitsin. Hepsi öğrensin. Ama bir çözümü olmalı bence.