Nik_mik_yok Çok geri kaldı eğitim. Çocuklar her şeyi unuttu. Ve sınıf atlatıyorlar. En cok öğretmenler zorlanacak temeli olmayan çocuklara o senenin derslerini öğretmekle uğraşacaklar. Yani bir şekilde okulların açılması taraftarıyım ben. Benim kaynım, 5 e geçti bir kaç ay gitti pandemi girdi. 6. Sınıf bitecek 7 olacak neredeyse, okula gitse hiç bir şey bilmiyor. 4. Sınıfı bile unutmuş.
Elinden telefon düşmüyor. Şarjı bitiyor şaejda oynuyor, hep oynuyor hep. Bence açılmalı. 🤷🏻♀️