Karakaya35 ne demek canım rica ederim inşallah kontrolden güzel haberlerle döneriz 🤲🏻💕🤗 günü gününü tutmuyor canım hele şu gaz sancılarından dolayı iki üç gündür gündüzleri hep uyanık uyuduğunda da en fazla bi saat onda da huzursuz uyuyor uykusu bölünüyor tekrar dalıyor falan.Geceleri 2 saatte bir emip uyuyo gündüze nazaran daha düzenli sabah 6 da ayağa dikiliyoruz 😁İkinci ayda düzelir diyorlar inşalalah bizim de uzun sürmez yavrum huzursuz olunca ben de huzursuz oluyorum stresimi ona yansıtmamaya çalışıyorum