Karakaya35 canım öyle düşünme ben bi ara çok kafaya taktım ağlayınca sürekli doymuyormuş gibi hissettim .Biz 3600 doğduk 3.gün 3400 dü sarılık riskimiz olunca sürekli emzirdim 11.gün sarılık kontrolüne gittiğimize 4100 dü.Hatta doktorum güzel beslenmiş dedi.Salı günü aylık kontrol var bakalım kaç olmuşuz ben de çok merak ediyorum. Sarılık riski olunca herkes bana doymuyor mama ver dedi ben vermedim ısrarla meme uçlarım aşırı yara olduğu halde sürekli emzirdim.Rabbim evlatlarımızı rızıksız bırakmaz hep besmeleyle emziryorum ,ya Rezzak zikrini çekiyorum ve sütüm olduğuna inanıyorum.Olumsuz düşünceleri kenara atıyorum.Senin de bebişin doyuyordur Allah’ın izniyle güzel düşün kalbini ferah tut canım 🌸☺️❤️