Tugbakivanc Yakınız annemlere ama benim ki biraz daha merkezden uzak ve bizim evden çıkınca direk askeri noktasına giriyor. Genel arama falan yapılıyor belki de o yüzden gelmiyorlardır. Yol ters düşüyormuş 🤦♀️ Ya kargo sorun degil onu annemler de çoğu zaman getiriyor da böyle marketten birşey almak yada buraya yemek istemek zor kimse getirmiyor. Markette yok yakında ancak arabayla çarşıya çıkarsan 😑