Kızlar ya şu trendyolda marketten birşeyler alıyormuşsun kargo ile gönderiyorlarmış o nasıl yapılıyor ve kredi kartı ile mi ödeme yapılıyor? Kapıda ödeme var mı? Not: hızlı market falan getirmiyor, benim adresim de biraz sıkıntılı olduğu için yemek,kargo hiçbirşey getirmiyorlar.