tlynlll Karaborsa bende denicem herkes vanilya demiş 😕 dizin kaç aylıktı vanilya sıkıntı olur mu 3+ 15 günlük bebeğim
Karaborsa tlynlll 2 aylikti kullandigimizda bi iki damla koysaniz yeter sonra alistikca azaltip bitirirsiniz koymayi
Korayyy tlynlll bizim yanlışlıkla aldığımızda oydu tadı diğerine göre farklı geldi boşa gitti büyük kutu mama diğerini kullandınmı hiç o daha güzel
iki_prens_annesi_ tlynlll yani bi denehin isterseniz cok az bi damlatin yada cok minikpekmez damlatin icmiyorsa mecbur ac kalmasindan iyidir ben sansliydim sütüm var yetiyor ama doktor vitamin alamaz dedigi icin verdi bana mamayı