tlynlll Alerji için doktor aptamil in mamasını verdi ama tadı kokusu çok kötü çocuk içmiyor çıldırıyor bozuk olabilir mi gerçekten böyle mi kokuyor normal mama gibi değil 😢
iki_prens_annesi_ tlynlll alerji mamalari hep oyle canım benim oglum hic bi marka alerji mamasini kabul etmedi vanilya surubu atinca biraz tadi kokusu degisiyomus sanırım bide pekmez kat demişti doktorumuz
Selin93 tlynlll evet canim maalesef hos bir kokusu yok. Doktorumuz demisti , tadi ve kokusundan bebekler alerji mamalarini kabul etmeyebiliyorlar.
FerahKuzum tlynlll ay yok o gerçkten kötü kokuyor. Vanilya aroması damlatın istersenz mamaya içer inşallah
Korayyy Hangisi canım ben sade aptamil kullanıyorm DHA içerir yazıyor dışında tadıda güzel çok az tatlı biz yanlış almıştık bir kere onun içeriği farklıymış içmedi onu kullanamadım bir kutu boşa gitti
FerahKuzum tlynlll canm bebeği mama kabl etmyen çook arkdaştan duydum ekliyorlardı 2 3 damla kdar hiç emzirmeyen arkdaşm bile var doğduğndan itibaren verdi. Ben kullanmadm ama çok duydum.
Korayyy tlynlll bizim yanlışlıkla aldığımızda oydu tadı diğerine göre farklı geldi boşa gitti büyük kutu mama diğerini kullandınmı hiç o daha güzel
iki_prens_annesi_ tlynlll yani bi denehin isterseniz cok az bi damlatin yada cok minikpekmez damlatin icmiyorsa mecbur ac kalmasindan iyidir ben sansliydim sütüm var yetiyor ama doktor vitamin alamaz dedigi icin verdi bana mamayı
Karaborsa tlynlll pregomin as kullanmistik bizde, tadi cook kotu vanilya surubu ekledik yine de yemedi Allah yardim etsin 🙏🏼
tlynlll Karaborsa bende denicem herkes vanilya demiş 😕 dizin kaç aylıktı vanilya sıkıntı olur mu 3+ 15 günlük bebeğim