Minik12
Çok geçmiş olsun.
Aynı durum bende de vardı hatta tansiyon düşmesi ve kusma da eşlik ediyordu buna. Evlenince geçmedi ama doğum yapınca bi nebze rahatladım. Sebebini genelde şunlara bağlıyorum; ilk ve en önemlisi “üşütmemek ” , yemeklerime kimyon koymayı ihmal etmiyorum ve rezene çayı olsun nane ya da papatya çayı olsun içmeye çalışıyorum. Hatta bi tane daha bitkinin çayını diyorlardı ama hiç içmedim onu. Ayrıca o ağrı varken bal şerbeti içmenizi de tavsiye edebilirim bana iyi geliyordu.