Minik12 al benden de o kadar. Bebeğim 6 aylık. Geçen ay regl olmaya başladım düzenli şekilde. Geçen ay güzel geçmişti. Ama bu ay parol içmek zorunda kaldım. O da kesmedi zaten. Arveles’ten başkası kesmiyor, emzirdiğim için kullanamıyorum. Allahtan hafta sonuna denk geldi, eşim ilgilendi bebeğimizle. Hafta içine denk gelince ne olacak hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️ mide bulantısı, istifra, halsizlik, sıcak basması, kasıl ağrısı oluyor 😐