Ferdane1 konuyla ilgili bilgim yok ancak hem üstte kalsın postunuz hem de size dua edeceğim ve birkaç tavsiye vereceğim.
1) 6-8 hafta kadar süt ve süt ürünleri, paketli gıdalar, ve Glutenli gıdalardan ( bulgur, bugday , tahıllardan) rafine şeker ve türevlerinden, şarküteri ürünlerinden kahve cay gibi şeylerden uzak bir eliminasyon diyeti yapın. Bu diyeti yaparken sebzelerden faydalanın, az protein yüksek lif tüketin. Tatlı krizi yasarsanız meyvelerden yararlanın.
Probiyotik alıp prebiyotiklerle besinlerle de bagırsaklarınızı destekleyin. Cinko selenyum folik asit D vitamini omega 3 kullanın ( bir süre kullanıp bırakın ama günlük doz D vitamini ve omega 3 kullanabilirsiniz) Bol bol su için. Tereyag degil sade yag( ghee-evde kendiniz de hazırlayabilirsiniz) bunun dısında her gün en az 30 dk tempolu yürüyüş(egzersiz )ve 3 gün de vücudunuzu kendi agırlıgınızla kas calısması yapın veya yoga veya pilates. eger Allaha ve duaya inanan birisiyseniz vakit buldukca dua edin.( demek istedigim neye inanıyorsanız ne sekilde inanıyorsanız isteyin dileyin) gün içinde olumlamalar yapın, evinizde negatif enerji yayan esyalarınızı evden cıkartın bagıslayın. Gülünecek birşey olmasa da gülün. Ve son olarak; evet kafanızdan bu fikri uzaklastırdıgınızda en olmaz dediğiniz anda hamile kalacaksınız bunu kendimden biliyorum ama tabi ki boş verip yayılmayacaksınız bu süreçte haftada 2-3 kere korunmasız ilişki şart, avokado tüketin eşiniz de incir ve ilişki önce türk kahvesi tüketebilir. Geceleri eşiniz siz derin uykudayken kulagınıza yumurtaların gelişip büyüyor bebegimiz oluyor seklinde telkinde bulunabilirse veya siz de vücudunuza bu komutu verebilirseniz cok iyi olacaktır ( hayal edip imgelemenizi tavsiye ediyorum) Umarım gönlünüzdekine bir an evvel saglıkla kavusursunuz. Bazılarımızın işleri sabırla zamanla zorluklarla olur, sabredin , hayalini kurdurttuguna göre kavusmanız cok yakındır( ben en karanlık günlerimde bu sözlere tutundum inandım, ) siz de inanın lütfen. Ne olursa olsun hep kendinize iyi bakın.