Ferdane1 o zaman sana kendimden örnek vereyim.
tek yumurtam var ve yarım rahimliymişim. Klomen içtim doktorum tek olan yumurtalığında tembel bir tane bile çatlama olmamış dedi . Prof bunu söyleyen. 5 doktora belki daha fazla doktora gittik özel devlet vs.
çocuğun olmaz uğraşma evlat dahi edin diyen oldu.
tüp bebek yaparsak embriyo çift veremem ikisi tutarsa rahim taşımaz o yüzden şansımız düşük diyen de oldu.
yaza yapacağım tüp bebek yoruldum dedim (rahim filmi, kapalı ameliyat vs olunca yorulmuştum)
Rahim filminden 3-4 ay sonra 6.5 haftalık hamile olduğumu öğrendim.
bana diyorlardı Kİ kafandan çıkar psikolojik olarak olacağı varsa da olmaz (alah allah nasıl çıkarayım nasıl düşünmeden duracağım diyordum) ve başka şeylere yöneldim işe girdim derken mucize şekilde kızım oldu.
o yüzden sıkılma her adet olduğunda üzülme her tedaviye başladığında kendine yüklenme canım 💜💜🙏🏻🙏🏻