Nik_mik_yok benim oğlan 4 tanesini birden çıkardı üstten ama ateşi hiç olmadı geçen hafta ateş yaşadık 😢 39a kadar yükseldi ateşi acile gittik bişey çıkmadı diştir dedi doktor denen sahis meğer 6. Hastalık olmuş döküntü falan döktü iyi Şükür şimdi belkide distir Fazla yukselmezse götürme hastaneye orası daha çok mikrop dolu