Asafsmomm teşekkür ederim, işte insanin aklına herşey geliyor maalesef .anne olmanın cilveleri . Bizde bildiğimiz kadarı ile temaslı değiliz ama bilmediğimiz olabilir tabiki. Halsizlik yok genel olarak ,gündüz neşesi de yerindeydi .akşam olunca bi sersemlesti. Sabah ola ,hayrola inşallah