Mavibattaniye Alya88 6.ay icindeyken bir vermen sorun olmZ ama altnci aya girmemisken iki vermen sorun olur icine ona gore besin takviyesi konuluyo sonucta bir gun bile degerli… bence yenj bir num mama al arkadaskm riske atma
Pankek Alya88 Bence zaten alacaksan 1 kutu daha 1 numara al. 6. Aydan sonra da kullansan sıkıntı olmaz. Zaten geçiş evresi bir sabah uyanıp ben artık büyüdüm demiyor çocuk. Benim doktorum kullan dedi. Erken vermeyin 2 numarayı
ezogelinn Alya88 Bende 5 gün kala elimde olan 2 noya geçtim bir sorun olmadi 5 gün için 1 no almak mantıksız geldi
VelardaEdiz Alya88 evet öylr oluyormuş 1 daha kolay hazmediliyormuş ama aylarca kullanmıcaksınız sonuçta hemen bitiyor mama