Alya88 ben 6 ayı dolduktan sonra geçmiştim. mide gelişimi nedeniyle acele etmedim. Ayrıca 1 numara da neden elinizde kalsın ki, bitirinceye kadar kullanın. Zaten bir kutu mamayı en fazla 3 hafta kullanabiliyorsunuz. Benim kız haftada bir kutu tüketiyor. 6 ayı geçmiş olsa da bitinceye kadar verirsiniz sonra yeni numaraya geçersiniz. 1 numaradan 2 ye geçilmesinin sebebi artık büyüyen ve organları gelişen bebeğiniz için 1 numaradaki oranların yetmemesi, yeterli miktarda takviye olması içindir.