Naturelmom Uraz58 korse ağrınızı ve hassasiyetinizi alıcak ben hastaneden çıkar çıkmaz doktorumun tavsiyesiyle taktım çok faydası olsu iyileşmemde çok hızlı iyileştim
MasalMomy Uraz58 o da geçer inşallah en zor günler geçmiş🌷 ama kolay değil düşünsene kesip içinden bebek alıyorlar kolay mı ama geçecek unutacaksın o acıları😘
venustomris Uraz58 belki 2 ay sonra verecektir siz yine doktorunuza danışın ama iz kalmasın diye genelde krem veriyorlar
Miraycicek Uraz58 ben sürekli yürüdüm çok iyi geldi kahve tükettim cuma günü kontrole gittim doktorum iz kalmaması için bir krem verdi bugün benimde 10. Günüm