Uraz58 Kızlar sezeryan olalı 10. Günüm bitmek üzere. Ama sanki yeniden kesiliyor gibi bazen acıyor, sızlıyor. Nezaman geçer bu durum😣
venustomris Uraz58 zamanla azalıyor ama daha çok yeni acele etmeyin 20 günden sonra doktorunuz krem verecek onu düzenli kullanırsanız daha çabuk iyileşir sadece bir uyuşukluk kalıyor zaman zaman hissedilen o kadar
Uykusuzgeceler Uraz58 geçecek canım az daha sabır ve bol yürüyüş. Bide dinlen güzel güzel. Benim 3 ay oldu hala bazen yeniden kesiliyomul gibi sızı giriyor üşüttüğüm zaman. Aman ha üşütme dikkat et sıcak tut
MasalMomy Uraz58 az kalmış kuzum sık dişini 15. Gün yatağı kaldırmıştım iyiyim artık yatmıcam diye ☺️
Duygusuz Uraz58 benim de 4.günüm oturup kalkarken wc ye gittiğimde yatıp kalkarken cok agrıyor İnş cabuk toparlanırız
venustomris Uraz58 belki 2 ay sonra verecektir siz yine doktorunuza danışın ama iz kalmasın diye genelde krem veriyorlar
MasalMomy Uraz58 o da geçer inşallah en zor günler geçmiş🌷 ama kolay değil düşünsene kesip içinden bebek alıyorlar kolay mı ama geçecek unutacaksın o acıları😘
littleprincesmom Bende hemen oturdum falan dikiş yerim sızıntı yapmıştı. Baya gec iyilesti. Oturma uzan.sıkıştırma dikiş yerini. Bana ağrın olunca parol kullabilirsin demisti doktor. Gecmis olsun.
GulAkkaya Uraz58 bende şuan aynı gündeyim. Agrılarım azladı benim sadece çok ayakta durunca dikişim bitiş yeri ağrıyor. Doktoruma da gittim 1. Haftam da Bi sorun yok demişti. İnşallah siiznli de azalır. Ama ben hala sağıma soluma yatmaya korkuyorum 😕
antikoalababy Uraz58 ben asla iyileşemeyecegim diye ağlıyordum annem beni teselli ediyordu 😭🥺 zorlu bi süreç ama geçiyor suan sanki doğum yapan ben değilmişim gibi çok şükğr . Sadece biraz sabır ben 1 ay sonra rahatlamıştım
Naturelmom Uraz58 korse ağrınızı ve hassasiyetinizi alıcak ben hastaneden çıkar çıkmaz doktorumun tavsiyesiyle taktım çok faydası olsu iyileşmemde çok hızlı iyileştim
Eliffffffffffff Uraz58 Benim ağrılarım 10.günde hala geçmemişti. Hatta artıyordu. Sonra öğrendim mi enfeksiyon varmış. Kanımda enfeksiyon çıkmıştı