Ikrazumra19
kendin yaz kendin cevapla güzel…
fikir sahibi olmayıp herseye zikir vereninden!
bazı konuşma tarzları vardır yazRken sanki biz kötü birşey yapıyormuşcasına hissini verir “ ben almadm” kendim yapıyorum! Gibi.
olabilir ama bunu daha yumuşatarak söyleyebilirsin ben hic denemedim…almadım yerine… kullnmyorum iki ccgmada yerine yinede siz bilirsiniz tabii diyebilirdin yoksa özgürüz tabiiki