Kardelenefe kendim peynir yapıyorum çok basit ve daha sağlıklı 1 kg sütü kaynatıyorum iyice piştikten sonra ocaktan almadan içine 3 yemek kaşığı yoğurt ve ve 2 yemek kaşığı limon sıkıyorum zaten peynir olmaya başlıyor 😊olduktan sonra temiz bir beze döküp bagliyorum suyunu atsın diye çok lezzetli oluyor valla kendim bile yemek istiyorum 😅😅