elifsezer_ nur_eayni_h Canım emziriyorsan hareketleri yapmak senin için zor olabilir😊.Yani göğüsler uyarılınca süt akmaya başlar.Ben 3 aydan emzirmiyorum o yüzden her hareketleri daha kolay yapabiliyorum.