Kızlar benim ikinci doğumumdan sonra sarkık bir göbeğim kaldı.Bunun icin egzersz ve yağ yakma hareketleri falan yapıyorum.önceleri 1 gün yaptım zorlandm yapmadm falan.Ama 8 gündür düzenli ve zor egzerszler yapıyorum.Sanki göbegimle beraber miğdemde eridi gitti🙄.Yemek yiyemiyorum.Çok az yesem bile sanki migdeme baskı yapıyor kusucakmış gibi oluyorum kendimi kötü hiisediyorum.Bu normalmi
?Spor egzersiz yapan arkadaşlar sizdede oluyormu bu durum?Bu arada hayatımda hiç ne diyet nede spor egzersiz yapmadım.Bu gün sabah hiç bir şey yemedim canm istemedi öğle yemeğimi çok az saat 4 te yedim ondan sonra sadece su içdim hiç bir şey yemek dahi istemiyorum.Doktora gitmelimiyim?