assd15 RabisSerra yoo daha 5 aylık ama 1 aylıktan beri açıp dans edip söylüyorum tanıdık geliyor ondan sanırım ☺️
Mom62636362 RabisSerra benimkiler Mansur Ark - Maalesef çaldığında bir de klibi görmüşlerse tvde hemen gülmeye başlıyorlar
tekgamzelimm RabisSerra 5 aylık minnosum şuan otobüsün tekerleği yuvarlak 😂😂 bide minik duaların la ilahe illallah ilahisini çok seviyor 🥰
RabisSerra tekgamzelimm otobüsün tekerleği şarkısı çok hareketli tempolu ya onu bu yüzden çok seviyorlar bence ☺️ Diğerleri kızıma biraz sakin geliyo😅
tardis RabisSerra Çav Bella🙄 tüm sözlerini ezberledim. Mızmızlanınca işteee bir sabaahhh diye başlıyorum susuyor genelde
RabisSerra tardis ay çok değişik değilmiii🙈😅 hamileyken felan mı dinliyordunuz bunu sevmesi için bi sebep olmalı😅
Esmece RabisSerra Bizde sar sar sar makarayi çok Seviyoruz Anniş geliyor Babiş geliyor Ce ee oyun müziği ve birde arı vız vız vız var tabiki 🙊😍
Dlnlgy Orhan Osman “bebeğiniz ağlamasın pt 3” kolik bebek şarkısıymış bu. kızım kolik değil ama bir sakinleşiyor bunu duyunca yeni keşfettim 😊
RabisSerra Dlnlgy şu an girdim baktımda ☺️ İllaki bişey sesini anımsatmıştır bebişinize ondan sakinlemiştir
gizemito RabisSerra Ahahaha 😂 Bende aynı şekilde otobüsün tekerleğine bayılıyor, gökyüzü maviiii onu da çok seviyor, Barış Manço arkadaşım eşşek, beş ördek, nane limon kabuğu 😬😬😬
RabisSerra gizemito sizin yine seçenekler varmış benim otobüsün tekerleği ve hadi olmadı bak otobüs geliyo 😅 diğerlerini çoğu zaman dinlemiyo bende başka şeyler duymak istiyorum ama nafile🤷🏼♀️😅
Nurasutaybulut RabisSerra Ninni olarak dogdugundan beri dinledigimiz tek parca ahuzar-su karsiki dagda kar var duman yok 🤭😂