Glzrbrs Sibelakyz benim oğlumda uyanmıyordu zorla uyandırıyordum doktora sordum uyandırma dedi şimdi ne zaman uyanırsa o zaman besliyorum kontrolünüzde doktora danış derim
kuzeymom Sibelakyz en azından 9da falan kaldırıp doyurup tekrar uyutabilirsin bende 5 6 saatten fazla uyursa eğer rahat edemiyorum 😄
Nurci Sibelakyz şimdi çıktım doktordan 3-4 saat uyuyor uyandırmıyorum dedim 6 saate kadar normal fazla olursa uyandır dedi
Yagizinannesiii Sibelakyz uyandırma bencede canım acıkınca zaten kendisi uyanır öyle demişti doktorumuz benimki emiyor 2 saatte bir uyanıyor ama mama daha tok tutuyor diye biliyorum bebeğinin akışına bırak
Serap5252 Sibelakyz ben 3 aya kadar gece 3 saatte bir emzirdim mama nasıl olur bilmiyorum ondan sonra 4 5 saatte kendi uyanıyor
Btlszr Sibelakyz. Gebelik okulunda mama aclık hissini yok ediyor demişti gerekmedikçe vermeyin sindirimi de zor olduğundan bebek açlık hissetmiyor demişti. Kilo kaybı olmasın uykuluda olsa doyurun bence naçizane.
giz Sibelakyz benim bebisde 40 cikana kadar hep uyandirdim simdi 9 gibi gece uykusuna geciyor gece saat 3 gibi kalkiyoruz yine mama yiyip yatiyoruz sabahda 9 gibi kalkiyor. Sariilik hic yasamadigimiz icij musade ediyorum uyumasina.
Sewalss Sibelakyz doktorum özellikle üstüne basarak söylemişti. 2 ayından sonra 8 saate kadar uyuyorsa sakın uyandırma. Bebeğin büyüme hormonu uykudayken salgılanır ve beyin gelişimleri için uyku çok önemli diye. 3 aydan sonra da uyuduğu kadar uyusun acıkınca uyanır demişti. O nedenle 7-8 saat aonra uykuda besleme yapabilirsiniz. Benim bebeğim şuan 4 aylık 3. Aydan beri hiç dokunmuyorum ne zaman uyanırsa o zaman besliyorum gelişimi de gayet güzel.
Miiray Sibelakyz bence kendiliginden kalkmiyorsa emzirmeyin derim ben hollandada dogum yaptik ve dogum yaptiktan sonra bir hafta boyunca eve hergun hemsire geliyor heb bebege kontrol etmek icin hem anneyi banyosunu mamasini bezini falan onlae degistiriyorlar ilk gun sonra bir hafta bitmek uzereydi hemsire bana artik kizin gece kendiliginden kalkmazsa sen kaldirip emzirmene yada mama vermene gerek yok demisti ve ben oylede yaptim gece uykumuz allahima sukurler olsun iyi 12 de yatar bes yada alti gibi aglar mama veririm dokuza ona kadar geri uyur ama seninki biraz fazla uyor canim sen sabah sekiz bucuk gibi alarm kur emzir sonra devam uyusun yoksa kalktiginda cok acikiyorlar kan sekeri falan duser belli mi olur
fatima Sibelakyz 3 ay 2 günlük bizimkide en fazla 4 buçuk saat uyur belki 5 saat, sonra acıkıp kalkıyor,, 9-10 saat bana çok fazla geldi. dilersen kalkıp emzir, zaten gece emmesi oldukça faydalı konuşuldu burdada 🙏
Oznur Sibelakyz 3 aylik bnmki de. 12 saat uyuyor. Ama 8 saati deliksiz (bszrn kalkiyor) orn. Sabah 7 de kalktiysa ogleye kadar parca parca emip emip uyuyor hic te kaldirmiyorum. Gayet te guzel kilo aliyor gündüz cok emiuor oma bağlıyorum
HamzaSiracveBen Sibelakyz biz de 2 ay 2 gunluguz anne sutuyle besleyemedım sureklı mamayla beslıyorum mamasını yemesı cok duzenlı degıl alması gereken cc yı almıyor 9 10 gıbı uyudugunda ben bir tek 12 1 gibi mama yapıp verıyorum uyku halındede olsa alıyor biraz daha sonra kendı ne zaman acıkırsa aglarsa o zaman alıyor yemekten cok uyku uyumak ıstıyo bızımkıde yeme duzenı saglyamıyorum cokta takmıyorum acıkınca mecbur alıcak saglıgı zarara gırmedıgı surece sıkıntı yok