Sibelakyz canım merhaba benim bebeğimde 2 ay 15 günlük 2. Ay kontrolümüzde doktorumuz 3. Ayda 6-7 saat uyanmadan uyuyabilir anneler korkup gece uykusunda beslemeye çalışıyorlar dedi bunu sakın yapma o acıkınca uyanacak zaten düzenini bozma dedi bende suann başladık ona sarım dedim 6saat gece uyanmadığına şahit oldum bir iki kere dedim maşallah erken başlamış dedi yani bi sakıncası yok uyandığında güzelce doyur sadece cc sini biraz arttırabilirsin sadece 10cc kadar ben öle yapıyorum hepsini içiyor 🤗