CeyNur Kızlar bebegime hipp vermegi duşunuyordum hatta Bi post acmıştım bu konu ileilgili ama Google da bi bakıyım dedim ve arsenik varmış icinde yanı bebegimize zehir vermeyelim falan yazıyordu araştırılmış avrupada sizin bi bilginiz varmı bu konuda
Deletedmom5151 CeyNur Bende hipp kullanıyorum ve korktum şu an ne veremez bu çocuklara şaştık kaldık🤔🤔
CeyNur Musmus aynen bende organic diye hipp verecektim ama bu haberi gordum napıcagımı şaşırdım aptamil de de palm yagı var hipp te de varmış dediler tam Bi bilgim yok
CeyNur Nnur bende cok uzuldum artık napıcagımı şaşırdım ben frisolac veriyorum bebegime pek sevmedi o yuzden degiştirmek istiyorum
baloglaninannesi CeyNur instagramda mühendisin oğlunu takip ediyorum ona göre mama seçimini yaptım ama hepsinde çocuklara uygun olmayan icerikler mevcut oraya göre hipp en iyisi gibi ama ben 1 haftadir aptamil kullanıyorum ilk 3 ayda bebelac gold kullanmistim
Mervebtnrr CeyNur bende 3 ay verdim hipp kutusu değişince kızım sevmedi 5 gün oluyo bebelac gold a geçtim severek yiyo suan
CeyNur Musmus aynen şuan elim ayagım sogudu resmen golden goat vermek istiyorum ama o da burda yok turkiye den getirtmekte cok maliyetli ne vericem ben kızıma bide sadece mama ile besleniyor
Miraclemom CeyNur ben 2.buvuk aya kadar golden goat verdım. Kusması artınca hıppe gectım daha ıkı gundur hıpp verıyorum kusma azaldı doktor verebılırsın dedı. Ben de ıkılemde kaldım sımdı
KardelenUmut Hipp combiotic kullanıyodum son zamanlarda kabız oldu bir türlü düzelmedi bebelac gold kullanıyorum çok memnunum şuan
CeyNur KardelenUmut kafam cok karışık bide palm yagı yerine hurma yagı kullanmayı tercih ediyor firmalar
HamzaSiracveBen KardelenUmut bende ılk basta bebelac gold kullanıyordum bir vakit sonra kabızlık yaptı asırı derece de sımdı combiotic kullanıyoruz oda kabız yapmaya basladı 😩😩
CeyNur Deletedmom324 https://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php?threads/hipp-mama-hakkinda-dikkat.435251/
Huzurkokulum CeyNur canim taa 2011 senesinde yazilmis bu yorumlar simdi oyle oldugunu sanmiyorum ben kullanmadim evolvia kullaniyorum ben
baloglaninannesi CeyNur mamalar vs cok guzel paylasimlari var ben takip ediyorum ve bi çok şeyi kullanırken ordan bakıp karar veriyorum