Beyaz95 Ceya evet tuz olmasi kotu ama benim bebek nerdeyse 10aylik olucak onun icin veriyorum onceleri ama sadece lor yedi kendim yaptim bu zor ama yapamam malasef
ikiprensannesii2 Kuroneko Ben ince bir süzgeçten geçiriyorum biraz da sulu bırakıyorum daha güzel olur 😊😊
Ceya ikiprensannesii2 evet biraz sulu olsa daha güzel olur , kullanırken açmak istediğimizde kıvamını uğraşmak zorun da kalmayız
Mom62636362 Ceya ya ben dün tencerede yaptım kavanoza koymak aklıma gelmedi, tutmadı benimki ne yazık ki 😔 şuan dolapta içine biraz peynir katılmış süt var sadece 😄
Ceya Mom62636362 yaaa bezen olmuyor evet , benimde oldu öyle bir kaç vakam 😜 ama deneyerek oluyor sanırım 😍
Ceya Mom62636362 çözüm bulundu labne değil lor olacak, lor olunca içine biraz peynir altı suyundan ekleyip robotta geçirince yine labne kıvamına gelecek 🧐