nursocum bi erkek çocuğu illa ki benim neden akülü arabam yok der. Istersen en pahalı bisikleti al😁 bence şimdi bisikleti alin. Daha sonra da akülü araba yi alırsınız. Hem ikisini de şimdi alırsanız, bidahaki doğum gününde alacak hediye bulamazsınız .Bizim de var di akülü araba ,başa bela resmen .balkona koysan pisleniyor, evde kalabalık ediyor. Dışarı çıkarsan diğer çocuklar başına toplanıyor, çocuk kullanamiyordu bile. Ama başkasında olup kendinde olmayınca da gözü kalıyor işte