nursocum denizdekibulut Yani demek istediğim şey sitede kullanışlı olur mu ? 2 bloklu bir sitede oturuyorum şuan anca havuzun arkasında kullanabiliriz onun dışında alan yok. Ya da tenis sahasında olabilir 🌸
Mom070 nursocum Ben imkan varsa ikisini de alırdım. 😂 Bisiklet aldık araba oldukça pahalı onun için de para biriktiriyoruz. Bisikleti kendiniz de alıp çıkarsınız araba dedikleri gibi tek başına olmaz. Bence bisiklet. Ama bu attığınızı ben tercih etmezdim.
nursocum Mom070 Bisiklet olarak en mantıklısı bu geldi bana hem tasarımı hemde kullanılabilirliği açısından? Siz hangi bisikleti aldınız ? Valla annelerim memnun kalmışsa dinlerim sizi alırım yani problem değil. Eşimde en sonunda bisikleti sen al arabayı ben alıyorum dedi bende bence şımartmayalım şimdiden 1 hediye hakkı olsun dedim 😂 Sanırım ikisini alıcaz gibi duruyor 🤷🏼♀️🥰
nursocum Mom091 ay dımı birde şimdi baktım bu arabalarda emniyet kemeri yok mu? Geçen gün avm de tırtıla öyle bi baktı ki binmek ister diye düşündük sonra bırakınca çığlık kıyamet attı kendini 🤷🏼♀️
Mom091 nursocum canım akülü arabaya hiç bindirmedim. Korkarım ben düşer diye. Muhtemelen kızımda korkar. Henüz küçük diye düşünüyorum 2 yaşında bile olsa. Belki 4-5 yaşta aklı erince alınabilir😊
Mom070 nursocum Globber çok pahalı bir marka az çok biliyoruz. Markasına bakarak zaten güzel olacağını düşünüyorum ama verileceğinden emin değilim. Uzun süre kullanılır mı bilmiyorum baktınız mı kaç yaş? Ben daha az maliyetli alıp akülü arabayı en iyisini almanız için dedim aslında. İkisi çünkü zorlayabilir. Tabii maddi durum nedir bilmiyorum. Şu pandalı bisiklet modellerine baktınız mı? Yani şöyle ki bu bisiklete bu kadar vereceğime daha uygun alıp akülü arabayı en iyisi hangisiyse verir alırdım.
Simiyy nursocum şimdilik bisiklet alsanızda akülü arabayı biraz daha büyüdüğünde birilerine kitleseniz olur mu 😂 mesela babanneye 😂
nursocum Simiyy Babaanneye bu fiyatı söylesek helvasını yeriz aşkım 😂 Ben alırım oğluma 😂 Gerçi bu ara annemin durduk yere bir mirası çıktı ona kitlerim olmadı 😂
nursocum Arasannesi Teşekkür ederim 🥰 akülü arabayıda alıcaz gibi duruyor çünkü size danışınca biraz yumuşadım 💖
bir_pasa_annesi nursocum ne yani sen fiyatlardan dolayı hava mı atıyorsun 😂😂şaka şaka cnm bisiklet daha mantıklı biraz büyüyünce araba alınır şimdi zor olur sana bisiklet daha kullanıslı olur
nursocum bir_pasa_annesi Ahahahha canım fiyat sorun değil ben herşeye açığım ama arabalar bu fiyatlarda zaten daha aşağısı yok gibi, bisiklette 4 farklı şekilde kullanıldığı için bana bastıkla geldi 5 yaşına kadar 😅 Bisiklet daha bi şirin dımı 🥰
Tuba nursocum evet pratik oluyor ama pedalsız olunca kendileri kullanabiliyorlar direk güzel oluyor☺️ bide akülü araba da var fakat pedalsız bisiklet favorisi.
nursocum Tuba Sanırım bizde ikisini alıcaz artık oyalamak aşırı zor oldu ve dışarı çıkmaya bayılıyor 🥰
bir_pasa_annesi nursocum rabbim daha cok versin kız aynen bisiklet su an için daha kullanıslı olur arabayı da biraz daha büyürse iyi olur
nursocum bir_pasa_annesi Rabbim herkesin evladını güldürsün bitanem 💖 Eşim ailesine çok veriyor bende acımıyorum açıkçası. Çocuğudur alsın yapsın. 🥰
bir_pasa_annesi nursocum Amin inşallah hıh o zaman iyi yapıyorsun kız camurdaysa bir tekmede sen vur 😁😁acıma onlar yiyeceğine sen cocugun ye
Deletedmom_50 Daha 9 buçuk aylığız, tecrübe etmedik ama bir an önce kullabilecek yaşa gelsin de şu arabalardan alalım diye sabırsızlanıyorum, çünkü sanırım bebekten daha fazla kullanacağım gibi görünüyor🤩 çok eğlenceli değil mi yaa😊
nursocum Deletedmom_50 offff bende onun içinde görmeye sabırsızlanıyorum. Yani biran önce karar verip sipariş etsekte gelse 💖