Nslhnsvvl yok ilk haftasından sonra varsa gazı başlar bazılarında 40 na kadar bazılarında ikinci ayda bazende daha uzun zamanda gecer yanı bir hasta 10 gün sonra başlamışsa vardır yoksa yoktur benim üçüncü bebeğim ilk kızım 2ay dedi bitti iki ay çok ağladı sonra birgün öğlen 12 de bir uyudu aşkam 8kadar ben acemi anne nasıl ağladım bu çocuga birşey oldu hiç uyumayan çocuk diye herkesi ayağa kaldırmıştım meğer gaz bitmiş dinlenmiş yavrum ikinci kızım kolikti tam bir kabus bitmedi öyle iki ayda felan çok uzuın sürdü üçüncü oğlum da yok denecek kadar azdı 40 ile o da bitti