Nslhnsvvl Bebeğim 20 günlük ve herkes 40ı cıktıgında rahatlarsın dıyor ne var bu 40 ta ? Değişen şeyleri paylaşır mısınız
Srhtzlyh Nslhnsvvl bilmiyorum bakalım yarın çıkıyor bizimki değişirse haber veririm. Hiç umudum yok ama😅
Berk2020Mert2008 Nslhnsvvl aslında bebek aynı değişen biz anneler oluyoruz bebek bize biz bebeğe alışıyoruz şu an 7 aylık oğlum ağlama krizleri yok artık ama o uyku problemi en baştaki gibi devam ediyor siz çok bişey beklemeyin 40 ı çıkınca canları sağ olsun
cerkes01 Hiç bir şey canım 😀sadece daha hızlı büyüyorlarmış . Etrafa daha dikkatli bakmaya başladı o kadar 43 günlük 😀
Mirac_21032019 cerkes01 bizde 43 gunluguz bugun bizimde ayni degisen bisi yok sadece daha az uyuyo etrafa daha cok bakiyo ve ellerini agzina goturmeue basladi.
Dadam Nslhnsvvl Ağzı olan konuşuyor 🤭 Seni üzmek istemem ama değişen bişey yok canım, sadece biraz daha net bakmaya başlıyorlar falan fiziksel şeyler.
Anldnmzz Nslhnsvvl bi 40 i ciksin rahatlarsin. Bu 6 aylik olsun otursun rahatlarsin. Bi disi ciksin rahatlarsin. Bi yurusun rahatlarsin. Sın sın sın.. bunlar hepsi düzmece 🤣🤣 rahatlik yok bacim aci ama gercek😀 saglikli olsunlar yeterki
Seyhan06 Nslhnsvvl bende 40 ı çıkınca düzelir dediklerinde çok umutlanmıştım kandırmışlar😂 hiç birşey değişmiyor sen alışıyorsun herşeye😂😂😂 şimdide bana 4. Ayda değişir diyolar artıkın inanmam 😂😂
Esra_egemenn Hicbir şey değişmez bacım gün geçtikçe daha da beter oluyorlar sadece bi süre sonra gece uykusu düzene girer benimki 7 aylık çileden çıkarıyor beni cinnet geçiriyorum artık 🤦♀️
Sedaari Nslhnsvvl bizim uyku düzenimiz bozuldu hatta uyku denen birşey kalmadı 2 saate bir uyuyan çocuk 5 saati dolmadan uyumuyor, banyo sonrası hemen uyurdu bikac saat şimdi banyo sonrası uyumuyor😌😑
Rubby Nslhnsvvl değişen birsey yok maalesef. Her döneminde farklı bir zorlukla karşılaşıyor insan. Tamamen sabır enerji ve sevgi işi bu. Onun icin büyümek cok zorlu bir süreç, anne içinde büyütmek. Ama hem bu kadar zor olup hem bu kadar güzel olan başka bisi yok annelik dışında 🤍
ikizlerinannesi2985 Nslhnsvvl valla rahatlamazsın😀 daha çok uyanık oluyorlar ve daha mızmız oluyorlar. Ama 40 ı çıkana kadar ne güzel sürekli uyuyorlardı😅
Elzanesr Nslhnsvvl değişiyor değişiyor uykuyu yavaş yavaş azaltıyorlar 😃hıysuzluklar başlıyo kırkı çıkınca herşey toz pembe olacak diye bekledim hayatım alt üst oldu😃
BayanFindik Tamamen annenin rahatlayıp stres olmaması için söylenen birşey. 40ı çıkınca sakinleşir, sarılığı geçer vs. Ben bir farkını görememiştim aynı bebekti tamamen 😂