Beyazlale benimde oğlan 😀 nasıl uyutuyosunuz ya bebişleri bizimki kucakta uyuyor sallanarak 🙈 çok gazlıydı göğsümde daha rahat gaz çıkarıp uyuyordu alıştı şimdi kucakta uyumak istiyor ayağımda sallıyım diyorum yok kıyameti koparıyor emziği ilk zamanlar almıştı şimdi almıyo öğürüyor nasıl uyku düzenine geçicez bilemiyorum 🙈