Bende 17 aralık annesiyim. Doğduğundan beri zor bir Kizim var. Emmedi sütü sağarak veriyorum gaz sancılarından sabahlar kadar ağlıyor. Rezene anason kimyon içiyorum gaz damlaları kullanıyoruz en son mommys blis kullandik ama hiçbiri etki edemiyor onu rahatlatacak kadar. Kiraz çekirdekli patikde aldık 2 aydır nerdeyse her geceniz sabah 8 9da aglama nobetimiz bitiyor. Çok tukenigim gerçekten.