Sarekuzu_19 Cennetasel 20 aylık daha yeni 10.5 kilo olduk onuda özel mama içi bir haftadır öyle iciricem diye kırk takla atiyorum
Adeviyee Emirin_Annesi10 benim bebeğim de dört ay muayenesinde tam 7 çıktı kaç gram almış bizim ki 450 gram almış
makarnadelisi Yaseminn67 sadece beni emdi ama kaynanama sorsan çok zayıf 😀 bir ara mama ver diye tutturuyordu 😀 en son görmesinde sanki yanakları yumuşamış dedi bende sana öyle gelmiştir dedim sustu
Yaseminn67 makarnadelisi Herkes bı yorum yapma peşinde zaten yok zayıf yok kilolu öyle böyle gerçekten insanlar bebek büyütmemiş gibi konuşuyor
makarnadelisi Yaseminn67 yaaaa bazen bir salın diyesim geliyor. Ona göre çok zayıf heralde bilerek mi yapıyor cahilmi çözemiyorum bazen
Krsmngl zeytinbacilar bizde 5,5 aylıkken 9 kiloyduk zaten 4.160 dığmuştu doktoru çok şişman dedi. Sizin doktorunuz birşey söyledi mi?
Kavala_kurabiyesi Bi benimki mi zayıf 😔 2600 gr 36 haftalik dogdu, suan 4 aylik 6500 gr, sadece anne sütü aliyor. Doktor gelisimi normal dedi ama burdaki herkesin bebeklerinin masallah var 🤷♀️🧿
birboncukannesiiii Kavala_kurabiyesi çok saçma bi post zaten. Kıyas yapmak çok yanlış. Çoğunun doğruluğuna bile inanmıyorum. hele Postun açılış amacını hiç anlayamıyorum. yorumlara bakıp canını sıkmana değmez bile 😂 Dr ne derse o. persentil tablosu yapmış adamlar boşuna mı yapılmış. Hala bu postlara cvp veren oluyo mu diye baktım da olmaz mı… allah herkesin çocuğuna sağlık sıhhat versin inşallh. —-linç is coming 🤣🤣🤣
Saraa Kavala_kurabiyesi zayıf değil ki benim kızım 4200 doğmuştu 4.ayda aynı sizin bebeğinizin kilosundaydı ama doktor gayet iyi diyordu bence gayet iyi almış kilo 🌸
Cennetasel Kavala_kurabiyesi Kavala_kurabiyesi öyle düşünme benim bebeğim de aynı ay ve kiloda anne sütü de almıyor 🥰
Kavala_kurabiyesi 17112020 17112020 biraz moral verdiniz tesekkur ederim 🤗 ne bileyim herkes 4 aylik bebegim 8 kilo 9 kilo yazinca 😥🥴