Ayseannesi yadem63 ben dokununca acıyordu ama ilk zamanlar zaten komple acı vardı. Bence geçer sizinkide
MotherQueen yadem63 bende 93 le yaptım çok bi fark yok ama hafif şişlik bendede var ödem tarzında değil. Başka doktorda görse iyi olacak gibi
PrensesZeynep yadem63 bence başka bi doktora daha görünün bende kiloluyum 3 ay önce sezeryan oldum ama hiç ağrım sızım olmadi çok şükür ve hiç öyle bi şişlikte yok ameliyat yerimde
Ceylanaydemir yadem63 benimde var 38 gün oldu Elleyince hafif bir ağrı var ama aşırı değil zamanla geçer diye düşünüyorum gçneğimden bağımsız bi şişlik dediğiniz gibi bir paröak kaşınlığında 😊
zeroglu24 yadem63 nerde doktor arıyorsunuz ben doktorumdan çok memnunum istanbul’da anadolu yakasında çakmak erdem hastanesi var orda gülçin hanım var çok ilgili doktordur.13 ay önce doğum yaptım gayet iyiyim estetik dikiş yaptılar banada belki kiloyla alakalıda olabilir ben diyestenle 9 kiloya yakın verdim hala vermeye devam ediyorum 😊👍🏻
yadem63 bekleyip görcem ağrılı zorluo beni dikişim çok güzel bu üstte kalıo Göbeğin tam altı dikişin üstü Korse bakcam yarın Owli korse aldım 130 tl ye beş para etmez Antalyadayım ben Buranın en iyi dr u yaptırdı doğumumu Hersey kusursuz derken bunu yaşadım