yadem63 Tamamında yoktu ama bir kısmında vardı benimde. Çok zorlamışsın kendini, bari birazcık yatsaydın demişti doktor. Bir süre öyle şiş kalmıştı ama acısı yoktu. Bir doktora daha görünün bence. Bir de mümkün olduğunca ayaklarınızı uzatıp yatın. Bebeğinizi yanınızda biri varsa o kucağınıza versin beşiğine bile siz yatırmayın. Zorlamayın yani