Bsebse Gzmgzm ben doktora sordum mesaj attim. Cok terlemis olabilir dedi. Gercekten 2gundur battamiye ustune 1kat attim. Kirmizi leke varsa doymuyodur dedi doktorum. Emzirmeyi arttirabilirsin dedi. Su an gelmene gerek yok dedi.kontrolumiz 15inde diyince
Bsebse Didemm123 3bucuk 4saatte bi uyandiriyorum. Gun icinde 0 uyku surekli agliyor yorgunluktan uykusuzluktanda. Uyandiktan sonra 13saat 14saat uyumuyo gece uyutabilince bi sekilde uyandiramiyorum. Uykuyida ihtiyaci var
TospikDefneninAnnesi Bsebse tabi doktora söylerseniz size bir yol gösterecektir. Malesefki çocuk doktorlarımızda başka başka şeyler söylüyorlar hep. Bizide bilgilendirin olur mu. Geçmiş olsun 🙏🏻
Bsebse TospikDefneninAnnesi ben doktora sordum mesaj attim. Cok terlemis olabilir dedi. Gercekten 2gundur battamiye ustune 1kat attim. Kirmizi leke varsa doymuyodur dedi doktorum. Emzirmeyi arttirabilirsin dedi. Su an gelmene gerek yok dedi.kontrolumiz 15inde diyince
TospikDefneninAnnesi Bsebse o zaman dediğim gibiymiş. Yetersiz beslenmeden kaynaklı. Bol bol emzir canım yine takip edersin çişini. Benimde başıma gelmişti aynı durum.
Bsebse TospikDefneninAnnesi yok kirmizi leke yok cok sukur bizde. Ama once tej kat battaniyeye dusurcem yine olursa bi emzirme daha yaparim artik🙏
EymeninnAnnesii Yagmur05 ver istersen, ben 2 aylikken idrar yolu enfeks. Yasadigim icin surekli su veriyorum. Her gun en az 3 bez gulle gibi olacak demisti doktorumuz.
Erdemim Bsebse bence aç olsa ağlar belli ederdi. Bazı bebekler uyurken uyanık oldukları zaman ki kadar çiş yapmıyorlar. Belki onla alakalıdır. Ama erkekse başka problemleri de olabiliyor. Huzursuz bir bebekse pipisine de baktirin derim