Zeynepkenancan Bebissss bende öyleydim çok zor bebegimi bile kalkıp alamıyodum zor Batikonla bide ılıksuyla suyla temizle sürekli
Alparslan12 Zeynepkenancan siz kaç günlüksünüz suan bebeğim 3300 doğdu benim yırtılma olmadı kesi vardı birtek
Zeynepkenancan Alparslan12 biz 22 günlük olduk 3830 oldu bizim kesiyle yırtılma oldu benim 9 cm açılmam vardı
Alparslan12 Zeynepkenancan suanki kilosu boyu ne bebeğiniz ben kağıtta görmüştüm yazmıslar 7-8 cm acılma var diye benim
Pasaannesiiii Bebissss batikon alın mutlaka batikonla yıkayın, şişerse buz jeli tutun 5 dakika ara ara. 40 çıkana kadar sürüyor ama her geçen gün azalıyor, beni iyileştiren batikon olmuştu ve ıslak tutmayın, saç kurutma makinesi ile kurutun