Bebissss Kizlar 5 gun once dogum yaptim arkaya dogru dikisim cok agriyo oturamiyorum yuruyemiyorum normalmi ne zamana geviyo dikisler
Esnalp Bebissss Oturmak sıkıntı oluyo ben emzirme yastığına oturmuştum sizde öle bişeyin üstüne oturun iyileşme hızlı olur üstüne oturduk ça acıyo ayy valla hissettim 😁
Zeynepkenancan Bebissss benimde öyleydi batikon bide ılıksuyla günde 3 kere temizleyin bide kuru tutmaya çalışın benim 20 günde düştü dikişlerim agrıda kalmadı şükür
Alparslan12 Zeynepkenancan dikişler düştükten sonra alt kısımda büzgülü gibi bişey elinize geliyomu o dikişin başlangıcı mı oluyo ne oluyo dikişler düştü iyileşti o hala geçmedi ne zaman geçer
Zeynepkenancan Alparslan12 Alparslan12 bence ya başlangıcı yada bitişidir benimde tam iyileşmedi daha artık agrı fazla olmuyo daha rahat oturabiliyorum
Alparslan12 Zeynepkenancan benımde ağrı falan çoktan bitti ama bazen lavaboya gittiğimde afedersin yaptıgım zaman böyle bi kasılmamı gerilmemi diyim ne diyim sanki ağır bişeyle vurursun ya onun gibi ağrı oluyo rahimde ama 5 sanıye sonra falan geçiyo
Alparslan12 Zeynepkenancan ya dikişin ne kadar oldugunu bilmiyorum sormadım bilgim yoktu böyle bişeyden tam 1 ay oldu normal doğum yapalı
Alparslan12 Zeynepkenancan böyle sanki dokundugum zaman 1 cm bile yoktur ama büzülü bişey kalmıs gibi
Zeynepkenancan Alparslan12 anladım zamanla geçer herhalde benimde ilk dogumum pek bilgim yok büzgü zamanla geçer diye düşünüyorum
Zeynepkenancan Bebissss bende öyleydim çok zor bebegimi bile kalkıp alamıyodum zor Batikonla bide ılıksuyla suyla temizle sürekli
yadem63 benimde 11 gün oldu sezeryan Sezeryan dikiş üstüm komple ödem iki parmak içi sepsert Dayanamıyorum böyle olan varmı
Alparslan12 Zeynepkenancan inşallah bide bana hiç şu kadar dikişin var demediler benımde bılgım yoktu sormadım ip olarak 4 tane düştüğünü gördüm acaba 4 dikişimmi vardı benim nasıl öğrenırım onu
Zeynepkenancan Alparslan12 banada demediler ama kesi ve yırtılma vardı ilk doguma göre dikişin az dediler Bi bende sormadım ama attı dikişlerim 2 tane falan kaldı Allaha şükür