Ben ikizlerime kullandım canım çokta memnun kaldım ama 5 6 aya kadar kullandım sonrası için nasıl olur bilmiyorum çoğu kişi bu kanguruyu yanlış takıyor aşağıdaki kilit kısımları bebeğin bacağının üstüne geliyor öyle oluncada rahatsızlık veriyor haliyle altta kalması gerek önce kanguruyu giyip bebeği öyle içine yerleştirince sorun olmuyor