Htcesylmzz Seherronya evet biz kullanmıştık sürekli aşağı kayıyordu iplerinden tutup çekmek zorunda kalmıştım ama ben aldığımda bebeğim 6 aylık falandı. Belki kilosundandır bilemiyorum
3children1mom Seherronya Canım bundan alma omurgası icn m şeklinde oturma pozisyonu olan kanguru seçmelisin şuan mamadusta indirim var 129 tl cok güzel 4 yasa kadar kullanım sağlıyor yeni doğan aparatı ile kullanmak gerek şuan 3 aydan önce kanguru icin
ilknurgoksu Seherronya alt kısımda kilit yerleri var onlar bebeğin bacak kısımlarına geliyor rahatsız ediyor kullanışlı değil bence alma 💐
MotherQueen 3 aydan önce koymak istiyorsan ergonomik kanguru diye araştır canım. Diğerleri omurga yapısına zararlı 🌸♥️
Mom091 Seherronya bu marka kullanmadım. Babalinbaby markasınınkini kullanmıştım. Yeni doğan aparatı yoksa 3 aydan önce ve belirli bir kiloya gelene kadar kullanmak uygun olmuyor. Bu kanguru hakkında bir bilgim yok üstte kalsın hehe🤓
ZMK Seherronya bir sürü kanguru denedim hiç brişni beğenmedim en güzeli babyjörn cuk diye oturuyor çocuk 0 ı pahalı ama ikinci eli 200 e var