Mom053 elifiii parol ve sıcak suyla iyileştim. Ama dediğiniz gibi karabiber alıp bulundurucam evde çok teşekkürler ❤️
SalEz muallim_annee Doğumdan sonra adet ne zordur bir de normal sezeryan fark varmı bebeğim 2 aylık emziriyorum daha adet olmadım ve tek bakıyorum çok ağrırsa diye korkuyorum
muallim_annee SalEz canim ben normal yaptım adette çok zorlanıyorum o ilk gün mutlaka parol içiyorum bebeğime bile bakacak gücüm olmuyor çok sancım oluyor kanamam da çok oluyor