Canım Reyhan kaynat sıcak sıcak hafif şeker at iç .Ben de ilk adetimi 7 gün önce oldum dayanılacak bi ağrı değildi hemen kaynatıp içtim .Yarım saate yeniden doğdum gibi hissettim.Süte bi zararı yok bebeğini de rahatlatır senide canım .Çok çok geçmiş olsun 😘