Gulsah4141 Elifsu onu bende denedim ama 0-3 ay olanından almıştım çok ağır geldi tutamaz hala onu düşürüyo :))
ygmr Gulsah4141 maalesef bende 2 3 kere kustirdum vermeye calisirken 😣ama sonunda aldirdim sukur rahat ettim keske bastan verseymusum cok asiri zorlandim tatifi yok
Gulsah4141 ygmr inşallah benim kızımda alışır :)) doğduğu gün vermiştim ben damaklı emzik kızıma doktor kontrol için gelmişti oy maşallah hemen emziğide emmeye başlamış dedi o günden sonra bida tutmadı :))
Berra 1mom1baby bıberonuda 6-18 ay normal akış aldım çünkü 0-6 az akışla çok uzun sürüyordu az geldıgı ıcın bebegım sınırlenıyordu. Zaten 2 veya 2,5 saatte 90 ml mama verıyorum. Az akışla olmuyordu çok uzun sürüyordu cenesı yoruluyordu.
Smyyzyrkk Emzik turmayanlar slikon emzik deneyebilir biz ona alistik simdi ufaldi digerine gecemiyoz😂😂😂😂